سلامتی و لاغری

برنامه هام

سلامتی و لاغری

برنامه هام

دوشنبه 31 اردیبهشت 1396

اردیبهشت هم از دست دادم.داریم وارد خرداد می شیم و من هنوز برای خودم کاری نکردم.همچنان دلم رژیم روشندل و می خواد البته اگه پایبند بمونم.برم ببینم چی می شه

پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396

دیروز یعنی چهارشنبه هشتمین روز بود

می خورم دیگه تعارف نداریم که.تحرکم ندارم.به هر حال دیروز نهار و صبونه زیادم نخوردم بیشتر میوه خوردم و شام هم ساندویچ

امروز که روز نهمه زیاد تر خوردم

روز هفتم 26 اردیبهشت 1396

امروز ملون خوردم.برنج و کباب و سیب زمینی سرخ کرده.بستنی یخی.صب یکم نون و پنیر.

از فردا استارت رژیم روشندل و می زنم اونم برای یه هفته و هفته دیگه سه شنبه رژیم جدید می گیرم.خدایا کمکم کن

روز ششم 25 اردیبهشت 1396

در حقیقت امروز یک هفته ست تصمیم گرفتم رژیم و شروع کنم.ولی امروز افتضاح بودم.ظهر قورمه سبزی و برنج خوردم و قشنگ سیر شدم.چای با دو تا شکلات.هندوانه و طالبی و ملون.تو کافه کلی شیرینی.بعد شکلات گلاسه.تخمه.نون و گنیر و سبزی...عصبی شده بودم.فعالیت هم نداشتم.تازه اسنک هم خوردم.

یکشنبه 24 اردیبهشت 1396

دیروز لوبیا پلو خوردم.طالبی و سوهان و شکلات و کلا زدم رو دور خوردن.

امروزم برنج و قیمه و صبح از اون شیرینی ها که زیادم شیرین نیست و طالبی.ایشالا که هم بدمینتون می ریم هم شام سبک می خورم.