سلامتی و لاغری

برنامه هام

سلامتی و لاغری

برنامه هام

آرزوهام

من حتما تا آخر سال 98 به مقدار 25 کیلو وزن کم می کنم و زیر 100 کیلو می رسم‌.

من حتما تا 40 سالگی دو تا سفر خارجی می رم.

من حتما دهه چهل زندگیم مسافرت های زیادی می رم چه داخلی چه خارجی چه نزدیک چه دور اروپا آمریکا

من این محل رو دوست دارم.ما نه تنها این خونه رو می خریم و این خونه سندش میاد بلکه صاحب یه خونه سه خوابه شیک تو طبقه هفتم با یه چشم انداز عالی می شیم.با مبلمان شیک.اتاق ما و باران با دکوراسیون عالی و اتاق کار با کتابخونه و تخت و گوشه دنج سماور...

ما حتما ماشین مدل بالایی می خریم.ما حتما یه راه خوب و عالی و شرافتمندانه پیدا می کنیم و وضعیت مالی زندگیمون و از این رو به اون رو می کنیم.

من دیابت و با کنترل وزنم نابود می کنم.

من صاحب موهایی پر پشت می شم‌

من خشم و پرخاشگری رو برای همیشه کنار می زارم.

حتا اگه بخوام به زبان انگلیسی مسلط می شم

من یه روزی کافه خودم و می زنم.

شنبه 24 فروردین 1398

کارهایی که خوشحالم می کنه

1 در آرامش توی فنجان مورد علاقه ام نسکافه یا شیرکاکائوی داغ خوردن و سکوت

2دیدن سریال کشتی

3رفتن و نشستن توی آلاچیق

4کتاب خوندن اگر جذاب باشد

5خوردن چیزهای خوشمزه

6 مهمونی رفتن

7کادو گرفتن

8خرید کردن حتا یه دفترچه یادداشت

9گل خریدن یا هدیه گزفتن

10خواب

11گروه درمانی

12با نی نوشیدنی خوردن

13 قلیون کشیدن

14 با دوستان اوقات سپری کردن

15جکوزی

16 کافه همراه فرامرز

17 پیاده روی با فرامرز

18 تخته نرد انلاین

19 دیدن عکس های قدیمی

20طبیعت

21سفر

22تنهایی




جمعه 23 فروردین 1398

در حال حاضر وزن کاذب 118 و 400

چون زیادی عصبی بودم و خوردم ولی فکر کنم 116 و 400 واقعی باشه

از شنبه 24 فروردین تا 11 ماه وقت دارم 15 الی 20 کیلو وزنم و کم کنم به امید خدا

قول هایی که به خودم می خوام بدم اینه که کم خوری کنم و پیلاتس برم مرتب یا وقتی پیلاتس می رم سوال کنم ببینم رژیم می دنیزلی فکر کنم کم خوری بهتره .حالا میام اعلام می کنم.به زودی